ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Всі спори та суперечки, що виникають з питань тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або в зв’язку з ним, якості постачання природного газу, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії між ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» (далі – Постачальник) і Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.Постачальник зобов’язується розглянути, отримані від Споживачів, скарги і повідомляти про результати їх розгляду впродовж одного місяця.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.

ОСОБИ, ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ ВІД ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ»:
ДИРЕКТОР: Невструєв Леонід Борисович
Email: promgazcity@gmail.com
Телефон: +38 (050) 562-42-41
Час роботи: пн-пт з 09.00 до 18.00
Місцезнаходження: 04080, м.Київ, вул. Новокостянтинівська буд. 13/10, офіс 204А
ЮРИСКОНСУЛЬТ: Шумбар Дар’я Андріївна
Email: promgazcity@gmail.com
Телефон: +38 (097) 367-31-21
Час роботи: пн-пт з 09.00 до 18.00
Місцезнаходження: 04080, м.Київ, вул. Новокостянтинівська буд. 13/10, офіс 204А